Zdrave veganske bombice od samo 3 sastojka


Neka prvi recept u novoj godini bude lagan, zdrav i neodoljivog ukusa! 🍫 🎄 🎈
Mislim da zdraviji slatkiš, koji je pored toga jako ukusan, nisam ni pravila ni probala. Od tri sastojka, za pola sata imaćete savršenu vegansku čokoladnu poslasticu bez šećera!




Recept sam preuzela sa bloga Na tanjiru i možete ga videti ovde. Još kada sam ga prvi put videla znala sam da ću morati da ga probam, samo je bilo pitanje vremena.
Recept je krajnje jednostavan, a, što je najbolje, količinu sastojaka možete lako menjati i prilagođavati svom ukusu. Evo šta vam je potrebno za ovu zdravu poslasticu:

Sastojci:

- oko 300 - 350 g svežih urmi
- 150 - 200 g mlevenih oraha
- 30 - 40 g kakaoa + za posipanje




Način pripreme:

Pošto sam koristila sveže, a ne suve urme, nisam ih držala potopljene u vodi pre upotrebe. Ukoliko se vi odlučite za sušene urme, ne bi bilo loše da ih pre pripreme potopite na 10-ak minuta u vodu. Sveže urme sam oljuštila, izvadila koštice i zgnječila viljuškom tako da sam dobila potpuno kašastu smesu. Zatim sam tome dodala kakao, a nakon toga sam polako dodavala mlevene orahe, dok nisam dobila lepu smesu koja se ne lepi toliko za prste. Do 200 g oraha bilo je dovoljno. Dakle, dobija se smesa slična testu. :) Od te smese odvajam manju količinu i oblikujem loptice. Kada potrošim celu smesu, bombice pospem kakao prahom, ali mogu se valjati i u orahe. Meni sa kakaom lepše izgledaju. I, to je to! 😃




Bombice su jakog čokoladnog ukusa, vrlo slatke, skoro pa preslatke. Jedan do dva komada sasvim su dovoljna kada vas uhvati želja za čokoladom. Neverovatan je osećaj kada jedete nešto tako dobrog ukusa, sa saznanjem da je još i vrlo zdravo! Od ove količine dobićete 20 - 30 kuglica, zavisno od njihove veličine. Ja sam ih čuvala u frižideru. Da nisu ovako dobrog ukusa mogle bi dugo da potraju i budu sveže, a ovako, nestanu za dan-dva. 😁



Pišite mi svoje utiske, ukoliko isprobate recept.

Prijatno! 😊


Коментари

  1. Одговори
    1. Joj, izvinite, ja tek sad videla komentar... :/
      Hvala puno! :) Prelepe su, stvarno. Toliko jednostavne, a tako upečatljivog, punog ukusa. ^_^

      Избриши

Постави коментар