Posni kolač sa ukusom kafe i ruma


Posni kolačić koji se sprema na brzinu, sa malo sastojaka, a vrlo je dopadljivog ukusa.



Recept sam pronašla ovde. Preneću vam ga u originalu, ali vam napominjem da ja skoro uvek smanjujem količinu šećera u receptima, tako da ja nisam stavila onoliko koliko stoji u receptu, već otprilike, po ukusu. Ukućani me zadirkuju govoreći kako volim neslatke kolače. 😁


Sastojci:

- 400 g mlevenog posnog keksa
-100 g lomljenog posnog keksa
- 250 g šećera u prahu
- 3 kašike kakao praha
- 200 - 250 ml ohlađene skuvane kafe
- 3 kašike ruma (ja sam stavila 4, 5)
- 60 g čokolade za kuvanje
- malo kokosa za posipanje




Način pripreme:

Jednostavno pomešati sve sastojke, osim kokosa i čokolade, oblikovati dobijenu smesu u valjčiće (ja sam napravila dva), preliti otopljenom čokoladom i posoliti kokos preko. Ja sam ih oblikovala pomoću papira za pečenje, tako je puno lakše. Čokoladu samo otopite na pari. Možete staviti i celih 100 grama, neće škoditi. 😉 Kada se ohladi i stegne seći parčiće. Kolač je vrlo izdašan!

Ovde preovladava ukus ruma i kafe, kokos se i ne oseti, on je tu samo radi dekoracije, možete ga i izostaviti. Vrlo je zanimljivo što ima i polomljenog keksa, pa izgleda lepo kada se preseče. Lagani kolač zanimljivog ukusa i simpatičnog izgleda. Lep dodatak posnoj trpezi. ☕



Ukoliko isprobate recept, javite mi utiske.

Do narednog recepta, 

Prijatno!

Коментари