Veganske bombice sa bananom i kokosom



Zdrav veganski slatkiš bez dodatog šećera. 👍



Na ovaj recept naišla sam kada sam bila u potrazi za nekim zdravim slatkišem, bez šećera, po mogućstvu - veganskim. Ove kuglice su baš takve: bez šećera, zdrave, veganske, a pored toga, prave se vrlo jednostavno i brzo! Malo sam izmenila osnovni recept, i mere sam uzimala odokativno, ništa nisam merila. Ovde možete naći originalan recept, a ja ću vam preneti svoju varijantu, sa približnim merama. Kod ovog slatkiša se ne može nikako pogrešiti, možete dodavati ono što volite, ili pak izbaciti sastojke koje vam se baš i ne dopadaju. Količinu sastojaka takođe možete menjati. Bitno je samo da dobijete ujednačenu smesu od koje možete formirati ove prekrasne bombice. 😌

  



Potrebni sastojci za 10-ak kuglica:

- 1 banana;
- 1 do 2 kašike sitno seckanih oraha;
- 1 do 2 kašike sitno seckanog suvog grožđa;
- pola kašičice kakaoa;
- na vrh kašičice cimeta;
- kokosovo brašno (dodajte onoliko koliko je potrebno da se dobije homogena smesa + za dekoraciju).


Kao što vidite, izostavila sam sok od pomorandže, bademe i vanilu u prahu, a umesto urmi sam koristila suvo grožđe. Pravila sam sa onim što sam tog trenutka imala u kući. Urme volim mnogo više od suvog grožđa, ali... :) I sa ovim sastojcima bombice su bile vrlo ukusne.




Način pripreme:

Bananu ispasirajte viljuškom. Dodajte joj sitno seckane orahe i suvo grožđe, cimet i kakao. Sve to sjedinite, pa postepeno dodajte kokosovo brašno i krenite smesu mešati rukom, kako biste mogli odrediti odgovarajuću gustinu. Banana je ,,popila'' dosta kokosa, tako da ovaj sok od pomorandže uopšte nije falio, samo bi dodatno razredio smesu. A, ne znam ni koliko bi uspeo da doprinese ukusu. Kada dobijete odgovarajuću smesu, pravite od nje kuglice, uvaljajte ih u kokos, i potom stavite u frižider na sat-dva pre služenja, da se lepo stegnu. Čuvajte ih u frižideru.



Iako u njihovom sastavu nema šećera, bombice su jako slatke, po mom ukusu preslatke. 😁 Banana i suvo grožđe su tu odigrali najveću ulogu. Naišla sam na podatak da u 40 grama suvog grožđa ima čak 24 grama šećera! 😲 Srećom, trebalo bi da se radi o prirodnom šećeru.
Aromatične, zanimljivog ukusa, pogodne za vegane. Dominantni su ukusi banane i kokosa, iza kojih se provlači aroma cimeta, dok hrskavost oraha doprinosi razbijanju monotonije. Mislim da bi sa pečenim bademima bile fantastične!


Radovala bih se vašim verzijama ovog slatkiša, zato mi obavezno šaljite svoje fotografije ovih kolačića na stranicu bloga, i rado ću ih tamo i objaviti.



Do narednog recepta,

Prijatno!

Коментари